Firmarejser

Er du ansvarlig for jeres næste firmarejse?

Mountaineers Travel er din oplagte partner, hvis du skal sikre dine kunder eller kolleger en oplevelse ud over det sædvanlige.

Vi har mere end 20 års erfaring i firmarejser, som vi drager nytte af i den personlige dialog, der er fælles for gennemførelsen af alle vores rejser – lige fra det første møde, hvor vi hører om jeres forventninger, til vi atter er tilbage i Danmark.

Vælger I at lade os planlægge firmaturen, skal I blot læne jer tilbage og nyde rejsen, for vores erfaring og forberedelse giver jer en oplevelse af at være på ferie. Vi har styr på detaljerne!

Vi har med succes gennemført skræddersyede firmarejser på ski, afholdt konferencer ved Middelhavet, sammensat cykelrejser til alle afkroge af Europa, holdt fodboldfest på Europas store fodboldstadions, realiseret vinrejser til den norditalienske region Piemonte, og vi har kørt hundeslæde og snescooter i Lapland.

Vi har gjort alt det, med den samme passion, som vi kommer til at lægge for dagen omkring jeres firmarejse. Vi sammensætter nemlig kun rejser, hvor vi giver dig og dit firma den ekstra fordel, som kommer af vores erfaring. For vi har været der før: Vi har spist maden, sovet i sengene, plukket druerne i Piemonte, stået på ski på bjerget og kørt med snescooter på den frosne sø, før vi anbefaler netop den rejse til jer!

Vi råder over et team af nogle af de bedste guider, du kan forestille dig. Fælles for dem alle er, at de har erfaring og ekspertise indenfor hvert deres felt.

Kontakt os meget gerne for at høre, hvem vores off-piste-guide i Chamonix er, og hvem der cykler med os i Pyrenæerne.

Vi ser frem til at tage dialogen om, hvor jeres næste skræddersyede firmarejse skal gå hen!

Vores kunder siger

Skiweekend for mor og søn i Østrig, Saalbach Hinterglimm

Louise og Kasper hjalp på fineste vis med at arrangere en skøn forlænget skiweekend til Saalbach Hinterglemm. Alt spillede med de bedste flytider og transfer fra lufthavn så vi kom fra dør til dør på rekord tid. Hotellet var dejligt, 5 min fra lift og i løbet af ingen tid fik vi vores ski udstyr og forudbestilte liftkort på plads. Byen var hyggelig og terrænet var helt perfekt, snesikkert og stort med mange forskellige muligheder. Vi havde den dejligste mor/søn tur, 2,5 skidage med maximal udnyttelse af tiden. Varm anbefaling til Mountaineers Travel herfra.

Sofie og teenage søn

Barselsferie på Yucatan-halvøen i Mexico og ø-hop i Caribien

Vi har længe haft en drøm om at rejse til central Amerika, men var usikre på hvor og hvordan. Med tre drenge på 1, 9 og 12 år var der mange behov der skulle dækkes. Heldigvis var vi i gode hænder hos Louise og Kasper, som selv har rejst verden rundt med børn i alle aldre. Vi fik tidligt talt vores ønsker, behov og bekymringer igennem, som blev opfyldt til punkt og prikke pga Mountaineers Travel’s dybe erfaring på dette område og ideer til at gøre ferien helt speciel både for store og små. Vi ser alle tilbage på en fantastisk ferie som har styrket familien og kan varmt anbefale Mountaineers Travel.

Sofie, Nicholas og 3 drenge

Weekendtur til London

Tak for den dejligste tur til London. Alt klappede og var i orden. Vi blev tilmed opgraderet til bedre værelseskategori end bestilt, så det var mega fint. Kæmpe luksus at rejse med jeres forberedelser. Tak for jeres hjælp.

Hasse og Camilla

Magiske Bali

Bali var magisk. Lige hvad vi havde brug for som familie. Kasper og Louise lyttede til vores behov og planlagde den perfekte ferie til os. Tak til jer. Vi kan varmt anbefale at rejse med Mountaineers Travel.

Frederik og Iben med to teenagere

På ski i autentiske Algana/Italien

Det var en super god skitur med fantastisk vejr, fuld sol og super gode pister oppe. Perfekt med den høje beliggenhed, når det var så lunt i vejret. Super cool hotel med wellness.

Far med to teenagers

Det bedste af Malaysia
Tusind tak for en veltilrettelagt rejse! Vi havde en fantastisk tur med mange gode oplevelser, afslapning og hygge. Turen var et rigtig godt miks af forskellige indtryk, så der var noget for os alle. Desuden var Malaysia et meget nemt land at opholde sig i, hvor de fleste taler engelsk og tingene umiddelbart fungerer godt.

Lærke og Thomas med to børn

Juleferie i Schweiz
Tak Kasper. Vi har haft den bedste tur tak for det. Super tur – du ramte plet med de to hoteller! Strålende vejr i Grindelwald og alle havde en fest på og udenfor pisten! Tre generationer på juleferie
Fyldt op af kultur og historie i Jordan
Vi har haft en vidunderlig tur til Jordan. Vi havde verdens bedste guide. Som i virkelig verdens bedste. Rejseplanen var perfekt og godt sammensat. Vi er helt fyldt op af kultur og historie og ikke engang teenagerne har noget at brokke sig over .

Tanja og familie

En uforglemmelig team-building tur til Kullen
Som CEO vil jeg varmt anbefale Mountaineers Travel. Vores team-building tur til Kullen var en uforglemmelig dag fyldt med sjove aktiviteter som rip-boat sejlads, marsvin-spotting, rappelling og adventure-walk i fantastisk vejr og smuk natur. Medarbejder-feedbacken har været overvældende positiv. Tak til Mountaineers Travel for deres professionalisme og evne til at skabe et velarrangeret, sjovt og hyggeligt arrangement, vi alle vil huske.

Medie-bureau fra København

Claviere en sand perle
Vi har haft en fantastisk skiferie i Claviere. Det er en sand perle, og vi skal utvivlsomt tilbage her til. Tak til Mountaineers Travel for at introducere os for denne skidestination.

Philip med familie

Forelsket i Limone Piemonte

Det har været en absolut fantastisk ferie. Vi er head over heels forelskede i Limone Piemonte . Tusinde tak til Mountaineers Travel for at arrangere denne denne skiferie. Alt har været perfekt.

Signe med familie

Firmatur med unikke oplevelser i Svensk Lapland
Vi er et firma der har været afsted på rejse med Mountaineers Travel, og vi vil sige tusinde tak for en fantastisk tur til Svensk Lapland som I havde arrangeret for os. Der var et væld af spændende og unikke oplevelser, som alle var vildt begejstret for, så den bliver svært at slå om to år, når vi skal på firmatur igen – hvor vi selvfølgelig vil bruge Mountaineers travel.  Det hele var så velorganiseret og planlagt helt ud til fingerspidserne og Louise og Kasper var så nærværende hele tiden – super fed tur.

Firmagruppe på 34 personer

Varmeste anbefaling til Wengen

Tak for en helt fantastik uge 7 i Wengen. Vores familie på 5 nød den lille hygelige by og skiløbet, hvor vi alle nemt kunne finde rundt. Stemningen på hotellet var afslappet og god mad, bar og stort poolområde/spa som vi nød efter en aktiv ski-dag. Vi kan på det varmeste anbefale dette til alle!

Ditte og Peter med 3 teenagedrenge

En fantastisk skiferie i Wengen

Blot et stort tak for en fantastisk skiferie i Wengen. Vi værdsætter jeres engagement, skøn ski destination med ski in/out, pisteområde med udfordringer for alle og dejligt hotel og dejlige restauranter i bakken. Transfer fungerede perfekt. Vi er klar til næste år.

Carsten og Birgitte med teenagesøn

Workshop i Jordan
I september 2022 afholdt vi en 4-dages strategi-workshop for alle medarbejdere. Workshop blev afholdt i Jordan. Rejsen og programmet blev lavet i tæt samarbejde med rejsebureauet Mountaineers Travel. Indehaverne Kasper og Louise var kompetente, fleksible og behagelige at samarbejde med. Inden rejsen præsenterede vi mange ønsker som alle blev håndteret venligt og professionelt. Turen blev en succes og vi kan varmt anbefale at samarbejde med Mountaineers Travel.

Morten og kollegaer

Aktiv ferie i det skotske højland
Vi havde en skøn aktiv tur til Skotland. Det var en perfekt rute Mountaineers Travel havde lagt for os og dejligt med alle de anbefalinger vi fik med på vejen. Vi opnåede alt det vi ville på rejsen. Vi fik vandret i højlandet, fik cyklet ved Loch Ness, roet havkajak samt spist og boet mange hyggelige steder.

Carsten og Annika

Storfamilie på ski i skønne Limone Piemonte
Vi var et selskab på 20 personer, som havde den mest vidunderlige skitur til hyggelige Limone Piemonte. Kasper fra Mountaineers Travel havde planlagt turen for os og alt var i skønneste orden - både transport, hotel, skileje etc. Skiområdet er børnevenligt og byen er charmerende med hyggelige torve, butikker og restauranter. Kun varme anbefalinger her fra - vi kommer igen.

Karen og familie med tre generationer

Firmakonference i Lissabon
Virkelig godt sted - alle glade. Fantastisk tur og fantastisk by. Rigtig god tur og lækkert hotel.

Partnere i rekrutteringsfirma

Nytårsskitur til Italienske Alagna
Endnu en dejlig skiferie i de italienske alper med Mountaineers Travel. Det er nu ottende skirejse Kasper og Louise arrangerer for os, og igen var det en bragende succes. Alagna var en charmerende bjergby med fantastiske restauranter og et freeride paradis i oppe i terrænet. Vi fik ordnet alt af Mountaineers og skulle sådan set bare møde op og nyde ferien. Alt klappede fra A-Å.

Nikolaj og Signe + to teenagere

Familie skiferie i Schweiz
Vi havde en skøn uge til Wengen. Hotellet var rigtig fint, byen hyggelig og skiløbet godt. Transfer osv fungerede også upåklageligt. Hotellet har dejlig, børnevenlig pool og i det hele taget afslappet med børn. Ligger godt i forhold til at komme op i terrænet. Også fine muligheder for vandring og evt. sneskotur for bedsteforældrene, der ikke stod på ski. Nemt for børnene selv at tage ture og lære området at kende. Så vi kan sagtens se for os, at vi kommer tilbage dertil?.

David og Julie med 4 børn og bedsteforældre

Fodboldtur til Paris
Vi er lige kommet hjem efter 4 dage i skønne Paris. Sikke en oplevelse på Parc de Prince, fra ankomst til kampen. Cool hospitality med VIP indgang med champagne og shop mulighed, host der fulgte os ned til før lounge med mad og drikke, og fed mulighed for lige at gå ud på bane niveau før kampen. Og SUPER pladser og virkelig god kamp og stemning. Så TUSIND tak. Vi kommer tilbage og vil klart anbefale at rejse med Mountaineers Travel.

Morten og familie

Sommerferie i Norditalien
Vi var ovenud tilfredse med vores ferie til Norditalien, som vi havde booket gennem Mountaineers Travel. Det var en skræddersyet ferie med ophold ved Iseosøen og i de norditalienske bjerge. Det hele passede lige til os og var en rejse som vi ikke selv kunnet have fundet på. Udover det praktiske fik vi også gode ideer til diverse udflugter.

Familien Lerche med 2 voksne og 2 børn

Icehotel og svensk lapland
Det er en af de bedste familieferier vi har været på. Tænk hvor meget vi nåede på 3 dage. Alt var en kæmpe oplevelse, natur, oplevelser og mad! Drengene var helt høje over snescootersafarien og begge overnatninger var helt fantastiske. Den på Icehotel var virkelig anderledes og sjov, mens den anden i vildmarkscampen virkelig tog kegler - specielt da vi selv måtte hjælpe med at spænde hundene for slæderne. Og så var det en meget sjov oplevelse med samerbesøget.

Rikke og Alex med tre børn

Skiferie i skønne Wengen, CH
Vi er vel tilbage efter en god uge i Wengen! Mange tak for at arrangere - Alle nød det rigtig meget. Super fedt ski område og vi fik kørt alting i området, incl tog tur til Jungfraujoch – super oplevelse. 1000 tak og vi satte så meget pris på personlig service og alt hvad du gjorde for os.

Fam. Krog Andersen med 2 voksne og 2 børn på 14, 16

Athen og det græske ø-hav
Det var en kanon ferie til Agistri, som jeg vil anbefale videre. Kombinationen med direkte fly til Athen gør det til en oplagt destination, hvor man på kort tid får set det bedste af ø-livet og hovedstaden. Vi var glade for begge hoteller, I havde fundet – det var lige det, vi ønskede.

Louisa & Christian

Tre generationer på rejse i Colombia
Da vi stod foran planlægning af en rejse til Colombia med vores to mindre børn samt mine forældre, tog vi kontakt til Mountaineers Travel, som jeg havde hørt om gennem en kollega. Det er ikke før faldet mig ind at få andre til at planlægge rejser for mig, men når vi ønskede at rejse til et land som tidligere har været farligt at rejse i, var det rart med hjælp. Louise og Kasper fra Mountaineers Travel har været yderst professionelle i deres research og planlægning af turen. De har løbende informeret os og rettet til efter vores ønsker, hvilket gjorde at turen kunne nydes fuldt ud og forløb gnidningsfrit.

Kristina og Flemming med børn og forældre

To måneders familie rundrejse i Asien
Vi havde fornøjelsen af at have Louise og Kasper til at arrangere vores to måneders lange rundrejse med vores børn i Sydøst Asien. De stod for at booke alle hoteller og fly, og fordi de selv havde været de samme steder, havde de masser af gode tips til rejsen og forslag til ture.   Det var virkelig en tryghed at vi kunne læne os op ad deres mange erfaringer, og vi giver Mountaineers Travel de varmeste anbefalinger med på vejen.

Søren og Julie med deres to børn

Familie skiferie i Dolomitterne
Turen var fantastisk - velorganiseret og planlagt ligesom vi ønskede det og destinationen levede op til vores forventninger og lidt til…. Alt ialt en kanon tur et skønt sted som vi varmt kan anbefale.

Magnus og familie

På ski i Østrig
Vi brugte Mountaineers Travel/Kasper til vores årlige firmatur og endnu engang spillede det maks. Vi satte os ned og talte om vores ønsker og derfra fandt Kasper frem til 3 dages ski i Saalbach Østrig. Alt fra information, fly, transfer, liftkort, skileje og hotel spillede. Vi vil til hver en tid bruge Mountaineers Travel igen da det bare fungerer.

Lars og kollegaer

Fodbold i Manchester
Mange tak for turen til Manchester. Min far har fået en oplevelse for livet, som han aldrig vil glemme. Vi er imponeret over de ting I har gjort for os. Vi hyggede os og dejligt at I også havde sørget for 20 grader og blå himmel begge dage.

Michael J. og far

Cykeltur langs Rhinen
En fantastisk cykeltur. At følge Rhinen gennem smukke landskaber var en kæmpe oplevelse. En fantastisk arrangeret tur af Mountaineers Travel, lige fra selve ruteplanlægning til overnatning. Ruten var perfekt planlagt med beskrivelser af seværdigheder og overnatning på små håndplukkede dejlige hoteller. Jeg skulle blot koncentrere mig om at cykle, alt andet var planlagt i detaljer, lige fra jeg tog afsted til jeg kom hjem.

Jann-Ole en cykel-entusiast

Washington DC og roadtrip i Virginia
Hjemvendt fra 3 ugers fantastisk ferie i USA. Det har været en stor oplevelse og har føltes trygt, da Mountaineers Travel har tænkt på alle detaljer som placering af hotel i forhold til seværdigheder, lavet kørsel vejledninger, anbefalet gode spise steder og seværdigheder, havde endda sørget for gode siddepladser i flyet, så vi har sparet meget tid på praktisk planlægning i vores ferie og har bare kunnet nyde alle oplevelser og tiden sammen som familie og det har vi gjort til fulde! Vil til en hver tid anbefale at booke ferie hos Mountaineers Travel.

Anne med familie

Canada i mobilhome
Først og fremmest en kæmpe anderkendelse herover fra Canada for et suverænt godt udført håndværk.  Alt er forløbet perfekt og rejsemappen fungerer rigtig godt med den simple rejseanvisning pr. dag er det let at finde rundt i. Vi er helt høje. Tak for jeres arbejde og stor ros herfra. Alt hvad I har lavet har fungeret.

Familien Figge med børn og børnebørn